„Ali…oni čine i dobro…“
Objavljeno: 13.10.2007. 12:00:00Čine…
Barem se tako reklamiraju.
No, koliki vjernik moraš biti i kakve sve rituale moraš raditi da bi nekome udijelio šaku riže ili komad kruha?
To uistinu može učiniti baš svatko od nas.
Ali…ono što može učiniti vjernik, dok daje komad kruha…stvarno zna biti zanimljivo.
Krenimo od svetice…majke Tereze…koja je između ostalog, „dijelila ulaznice za raj“…pokrštavajući Hinduse na samrti
Ovo je pismo jedne od njezinih sestara:
Susan Shields, bivša sestra Misionarki milosti piše: "Godinama sam pisala tisuće pisama darovateljima, uvjeravajući ih da će svaki njihov poklon biti upotrijebljen da dovede Božju samilost najsiromašnijima od najsiromašnijih. Bila sam u stanju utišati svoju savjest, jer su nas učile da Sveti duh vodi Majku. Posumnjati u nju bio je znak nedostatka povjerenja i, još gore, grijeha ponosa.
Zahvalnice smo redovito pisale na čekove od 50.000 dolara i veće. Ponekad bi darovatelj nazvao i upitao jesmo li primili njegov ček, očekujući da se sjetimo jer je suma bila tako velika. Kako smo mu mogle reći da se ne sjećamo, jer smo primale toliko mnogo čekova koji su bili i veći?
Za hranu i potrepštine smo išle moliti donacije od lokanih trgovaca, kao da nismo imale nikakvih resursa. U jednom od rijetkih slučajeva, kada nam je ponestalo poklonjenog kruha, išle smo prositi u lokalnoj trgovini. Kada je naš zahtjev odbijen, naša nadstojnica je odlučila da jušna kuhinja može tog dana biti bez kruha.
Potisnula sam svoje prigovore i nadala se da ću, jednoga dana, razumjeti zašto je Majka željela sakupiti toliko novaca, kada nas je učila da čak i izrada paradajz sosa (iz poklonjenih rajčica) pokazuje nedostatak vjere u Božju providnost."
Zahvalnice smo redovito pisale na čekove od 50.000 dolara i veće. Ponekad bi darovatelj nazvao i upitao jesmo li primili njegov ček, očekujući da se sjetimo jer je suma bila tako velika. Kako smo mu mogle reći da se ne sjećamo, jer smo primale toliko mnogo čekova koji su bili i veći?
Za hranu i potrepštine smo išle moliti donacije od lokanih trgovaca, kao da nismo imale nikakvih resursa. U jednom od rijetkih slučajeva, kada nam je ponestalo poklonjenog kruha, išle smo prositi u lokalnoj trgovini. Kada je naš zahtjev odbijen, naša nadstojnica je odlučila da jušna kuhinja može tog dana biti bez kruha.
Potisnula sam svoje prigovore i nadala se da ću, jednoga dana, razumjeti zašto je Majka željela sakupiti toliko novaca, kada nas je učila da čak i izrada paradajz sosa (iz poklonjenih rajčica) pokazuje nedostatak vjere u Božju providnost."
"Bila sam jedna od njezinih sestara 9 i pol godina, u Bronx-u, Rimu i San Francisku, dok nisam doživjela otrežnjenje, i napustila Red u svibnju, 1989. Kada sam se vratila u normalni život, polako sam počela razotkrivati klupko laži u kojima sam živjela. Čudila sam se kako sam im mogla vjerovati toliko dugo."
Osim što je vrlo upitno kamo su odlazili silni donirani novci, Majka je bila žena za koju se kaže, da je godinu dana imala vizije…i idućih pedeset – sumnjala.
U svojim pismima pisala je:
"Prokletnici iz Pakla pate vječnu kaznu, jer eksperimentiraju s gubitkom Boga. U mojoj vlastitoj duši, osjećam užasnu patnju tog gubitka. Osjećam da me Bog ne želi, da Bog nije Bog i da on uopće ne postoji."
1958 ona piše: "Moj osmjeh je krinka koja krije mnogo boli." Budući da se "vječno osmjehivala", ljudi su mislili da "moja vjera, moja nada i moja ljubav izlaze iz mene i da je moj intimni odnos s Bogom ispunio moje srce. Da su samo znali...".
Nadalje…
Tijekom posjeta bijednim slamovima Sao Paola ("Sveti Pavao" na portugalskom) kardinal Anthony Bevilacqua upozorio je izgladnjele stanovnike na zla kontracepcijei potaknuo ih da se plode i množe te učine sve što je u njihovoj moći kako bi se othrvali smrtnom grijehu kontrole začeća.
Tijekom posjeta bijednim slamovima Sao Paola ("Sveti Pavao" na portugalskom) kardinal Anthony Bevilacqua upozorio je izgladnjele stanovnike na zla kontracepcijei potaknuo ih da se plode i množe te učine sve što je u njihovoj moći kako bi se othrvali smrtnom grijehu kontrole začeća.
U Knjizi Postanka Bog nam naređuje da se plodimo i množimo, da ispunimo zemlju i podčinimo je sebi, te da vladamo ribama, pticama i svim živim stvorovima, rekao je Bevilacqua pred 200.000 pothranjenih stanovnika sirotinjske četvrti u Săo Paolu. Nije na čovjeku da odlučuje treba li svijetu više djece nego što ih je moguće othraniti. Bog odlučuje čije će sjeme pustiti klicu, a čije ne.
Nije ni čudo da smo preplavljeni bolestima i visokom stopom smrtnosti dojenčadi, rekao je otac osmero djece iz Sao Paola, Oranjinho Cruz, govoreći iz svojega ruševnog jednosobnog doma u kojem nema struje ni vode. Bog nas kažnjava jer smo pokušali spriječiti čudesan dar začeća. U životu postoje pravi i krivi put, a na vama je da odaberete put kojim želite poći, rekao je misionar Christopher Halloran, obraćajući se skupini od 4500 seljana zbijenih u školskoj zgradi. Želite li poreći mudrost Božju uporabom kondoma ili ćete uživati u nebeskom svjetlu seksa bez zaštite? Izbor je jasan.
Bog ne želi da rijeke plodnosti isušujete uporabom smrtničke tablete protiv začeća, nastavio je Halloran, okružen smeđim, sasušenim usjevima i žgoljavim, polumrtvim seoskim životinjama. On želi da nastavite širiti svoje obitelji. Ako vam djeca budu gladovala, Isus će im oprostiti.
Ortiz je dodao: Život u sirotinjskoj četvrti je težak, ali naše patnje ništavne su u usporedbi s patnjama kojima ćemo biti izvrgnuti u Ognjenom jezeru, ako ćemo, slijedeći Sotonu, živjeti u skladu s mogućnostima i kontrolirati broj djece.
Nijedna ljudska organizacija ne zna volju Božju, rekao je misionar iz Atlante Lucas Roberts (24), dijeleći Biblije djeci zaraženoj dječjom paralizom u bangladeškom gradu Daki. Čudni su i plemeniti njegovi putevi. Sve što nam preostaje jest da tumačimo Njegove riječi zapisane u Dobroj knjizi. A tamo je jasno istaknuto da svi imamo obvezu boriti se protiv učinkovitih metoda populacijske kontrole.
Bevilacqua je također napomenuo da je, u slučaju zakazivanja prirodnih metoda planiranja obitelji, neželjenu djecu moguće poslati u katolička sirotišta gdje će biti zbrinuta i gdje će naučiti širiti glas o kazni koja čeka sve one koji se suprotstave Božjem veličajnom biološkom planu.
Kardinal Truhillo je izjavio :
"Bolje je umrijeti nego koristiti kondom."
Mda…
(u suradnji sa Znanost i Biblija)
Mda…
Čine dobro.
Ali po kojoj cijeni?
Čak i danas.
Komune…utočišta za ovisnike.
Pomažu li uistinu…ili samo jednu ovisnost zamjene drugom?
Nakon više svjedočenja ljudi koji su proveli mjesece i godine u komunama…stječe se dojam da je popadija samo našla plodno tlo, kada u trenutku labilnosti i psihičke rastrojenosti, petljaju po parametrima u ljudskim glavama i od njih naprave vjerske fanatike.
Sestra Ancila, sa Kaptola, koja se godinama bavi ljudima s problemom ovisnosti...u jednom razgovoru kaže:
"Mi to radimo drugačije, iako poštujem suvremeni način liječenja u bolnici. Kod ovisnika se radi, zapravo, o bolesti duha, kojeg treba liječiti molitvom. Da bi čovjek uspio mora najprije znati što hoće, da li vjeruje u pomoć Isusa, hoće li piti i biti bolestan ili ne, jer trećeg puta nema.“
Vrlo često se to „drugačije“ odnosi na „liječenje“ bez potrebnih medikamenata, a „bolest duha“ „lijeće“ teškim fizičkim radom i nabrajanjem krunice od nemila do nedraga. Na kraju ljudi ili puknu i pobjegnu…ili postanu fanatici.
Zanimajući se za ovu temu, na netu sam naišla i na par ispovijedi bivših, pa i sadašnjih ovisnika.
Evo jedne od njih:
„Sutradan je počelo! Nešto neopisivo, kriza nad krizama, ne znam kako sam prošao čak i bez epi napadaja, ali sve ostalo, uh, ne mogu o tome, loše mi je čim se sjetim. U svakom slučaju, oni su me takvog stavili da radim u kamenolom i dali krunicu u ruku koja se moli tri put dnevno na koljenima, na šljunku i po noći od 2 do 3h, to je kao posebna žrtva zvana klanjanje, a liježe se u 22,30 i ustaje u 5,45 ako je dan od brijanja, a u 6 kad nije. Odmah zatim slijedi presvlačenje u radnu robu, vani na otvorenom, može biti -20, niko te ništa ne pita, i odmah brzim hodom na Podbrdo,(Međugorje) moliti hodajuću krunicu?!! Tamo slijedi "podjela", tj. ko hoće priča ispred sviju kako mu je, kako živi zadnje vrijeme, šta ga muči. Ja nisam mogao ni govoriti jer bi mi svaka izgovorena riječ odzvanjala u glavi, jako velikim intenzitetom. Nakon toga put nizbrdo na doručak i onda oko 8,30 na posao do 12 kad je ručak i pauza do 13,30 i opet se radi do 19h, pa večera, krunica na koljenima i na spavanje, naravno ko može!
Inače sve se bazira na STRAHU od sankcija ako ne bude po njihovu, a hijerarhija je složena tako da što si duže u komuni to si veća faca i možeš zapovijedati šta ti god padne na pamet "mlađim momcima". Možete zamislit da vam dođe neki prgavi imbecil i urla na vas a NE SMIJETE mu odogovarati, jer eto tako se učimo samokontroli?!?! I uz sve to radiš u kamenelomu dobiješ kilu i nedaju ti da ideš kod liječnika??? Svakih nekoliko tjedana neko rikne od aidsa, a hepatitis b i c smo imali gotovo svi. Meni su prije komune utvrdili da se radi o nekom agresivnom podtipu virusa i da mi je oko 25% jetre pojedeno a takav sam radio u kamenolomu uz njihove riječi: "bolje da umreš kao čovjek nego kao đanki na ulici"!!!??? „
Inače sve se bazira na STRAHU od sankcija ako ne bude po njihovu, a hijerarhija je složena tako da što si duže u komuni to si veća faca i možeš zapovijedati šta ti god padne na pamet "mlađim momcima". Možete zamislit da vam dođe neki prgavi imbecil i urla na vas a NE SMIJETE mu odogovarati, jer eto tako se učimo samokontroli?!?! I uz sve to radiš u kamenelomu dobiješ kilu i nedaju ti da ideš kod liječnika??? Svakih nekoliko tjedana neko rikne od aidsa, a hepatitis b i c smo imali gotovo svi. Meni su prije komune utvrdili da se radi o nekom agresivnom podtipu virusa i da mi je oko 25% jetre pojedeno a takav sam radio u kamenolomu uz njihove riječi: "bolje da umreš kao čovjek nego kao đanki na ulici"!!!??? „
I komentar Gorana Bareta…jednog od najpoznatijih ovisnika ovog podneblja:
„Šta ja znam, je li u redu ili nije. Svaki način pomaganja tim nesretnim ljudima je okej, i ja ga podržavam. Zašto ja recimo nisam nikad otiš'o u komunu? Nisam otiš'o u komunu zato što mi se ne sviđa taj način. Ja znam da te tamo nitko ne tjera na molitvu* i to sve... Ali to cijelo okruženje mi je malo... Ne bi se osjećao cool tamo. I još druga stvar, što se događa dosta često - ljudi jednostavno heroin mijenjaju za Isusa. Od teških narkomana postanu teški vjernici i jednog im se dana to opet razbije o glavu i onda se opet vrate na cestu. Tak da nisam baš oduševljen tim komunama.“
______________________
______________________
*molitva je u gotovo svim komunama zapravo ne obavezna nego i jedini „lijek“.
Liječnici naglašavaju da ono što izvlači narkomane su lijekovi i medicinski tretman.
NAKON što se tako izliječe, moraju se snaći u životu, početi iznova...
Nema te molitve koja čisti organizam umjesto znanstveno nađenih "lijekova".
Proces je bolan, ali nezamjenjiv i radi se o strogoj kemiji. Kemija se kemijom "liječi". Komune su si pripisale neopravdan naziv "liječenja ovisnika" a ustvari beru vrhnje. Ponekad su i korisne kao rehabilitacija. Možda nekome daju privremene štake, koje poslije može odbaciti…no, mijenjati jednu ovisnost drugom…nije neka sreća.
Crkva često privuče dobre i humane ljude u svoje redove, a da ovi niti ne znaju osnovne stvari iz teologije. Oni vjeruju u dobro, a Isusa drže idealiziranim likom oličenja dobra i poštenja. Tako crkva prirodnu humanost upisuje u svoju korist.
Dobro je činiti dobro…samo treba znati da je dobro vrlo relativan pojam.
Mnogo toga se čini iz – dobrih namjera…no…kažu neki…da je i put do pakla popločen njima.
(u suradnji sa Znanost i Biblija)
Kontrast
Objavljeno: 9.10.2007. 13:22:00Papa Benedikt XVI. navodeći encikliku pape Ivana Pavla II. "Centesimus annus", istaknuo je potrebu razmišljanja o temi bogastva i siromaštva na svjetskoj razini, te primjetio kako kapaitalizam nije jedini model za gospodarsku organizaciju (IKA)
pa nastavlja:
Teška pojava gladi i ekološki problem sa sve većom očitošću javno obznanjuju da logika profita – ukoliko je prevladavajuća – povećava nesrazmjer između bogatih i siromašnih te pogubno iskorištavanje planeta.
Papa je zazvao u pomoć Blaženu Djevicu Mariju (),
moleći je da pomogne kršćanima kako bi se služili evanđeoskom mudrušću, širokogrudnom solidarnošću, zemaljskim dobrima te nadhnula vladare i gospodarstvenike dalekovidnim strategijama, koje će dovesti do istinskog napretka svih naroda.
Kršćanin mora sve to odlučno odbiti i otvoriti svoje srce osjećajima istinske širokogrudnosti, obvezujući se oko izgradnje crkvene zajednice, vjerne Kristu i oko izgradnje pravednijeg i solidarnijeg društva.
Pa da pogledamo kao to izgleda u praksi:
Koprivnički svećenik štedio je svaki mjesec, punih pedeset godina. Oko sto tisuća eura, stan i auto ostavio je ženi koja ga je njegovala. Ona se boji da joj Crkva ne ospori nasljedstvo.
Koprivničanka Snježana Prukijaš, koja bi trebala naslijediti imovinu velečasnoga Vjekoslava Britveca, nedavno preminuloga koprivničkog svećenika, bivšega dekana i vojnoga vikara, boji se da joj Crkva ne pokuša osporiti pravo raspolaganja svećenikovim imetkom vrijednim najmanje milijun kuna.
Riječ je o stanu u središtu Koprivnice, automobilu, zlatnini, umjetninama, posuđu, odijelima i drugim predmetima te povelikom štednom računu. Ona je njegovala vlč. Britveca zadnjih mjeseci njegova života, a on joj je ugovorom o doživotnom uzdržavanju, koji je potpisao u srpnju ove godine, ostavio imovinu, piše Večernji list.
Njegov je stan procijenjen na 300.000 kuna, a nasljednica je jučer kazala kako je Britvec štedio od samog početka svoga 50-godišnjeg svećeničkog staža. Da je "na stranu" na mjesec stavljao samo 1000 kuna, u trenutku smrti njegova bi imovina iznosila oko 100.000 eura. S. Prukijaš je kazala kako zasad ne želi otkriti točan iznos, ali da je on veći od tog izračuna.
"Ne bih željela da Crkva dozna o kolikom je iznosu riječ. I ovako se bojim da ne pokuša osporiti ugovor koji sam s njim potpisala", izjavila je ona te dodala da su joj čak bili spriječili da organizira svećenikov pogreb, što je bila dužna učiniti prema tome ugovoru. Već je bila otisnula osmrtnice u kojima je najavljeno da će sprovod biti 6. studenoga, ali je vlč. Britvec pokopan dan poslije.
Posljednji mjeseci života uglednoga župnika i dekana bili su obilježeni njegovim kontroverznim obraćanjem policiji. U dva pisma koja je uputio inspektorima ustvrdio je da je njegov stan opljačkan, a za upletenost u to optužio je crkvene krugove.
U pismima čak optužuje jednoga koprivničkog svećenika da ga je, kao kroničnoga srčanog bolesnika, uz pomoć svoje domaćice mjesecima trovao lijekom digitalisom ne bi li se dočepao vrijedna imetka. Policija nije potvrdila njegove sumnje. Upravo je zbog tih pisama tijelo pokojnoga Britveca sudski obducirano, a uzorci tkiva poslani su na toksikološku analizu. Nalaz još nije poznat, piše Večernji list.
štedio, nije mogao sa sobom u grob ponjet...i sad je nasljednica u problemu...
________________________________________________________________________"Učitelju, sve sam to čuvao od svoje mladosti." 21 Isus ga nato pogleda, zavoli ga i rekne mu: "Jedno ti nedostaje! Idi i što imaš, prodaj i podaj siromasima pa ćeš imati blago na nebu. A onda dođi i idi za mnom." 22 On se na tu riječ smrkne i ode žalostan jer imaše velik imetak. 23 Isus zaokruži pogledom pa će svojim učenicima: "Kako li će teško imućnici u kraljevstvo Božje!" 24 Učenici ostadoše zapanjeni tim njegovim riječima. Zato im Isus ponovi: "Djeco, kako je teško u kraljevstvo Božje! 25 Lakše je devi kroz ušice iglene nego bogatašu u kraljevstvo Božje."
i dok lešinar čeka da mu ručak bude "gotov"...
"duhovni" stvinari nose Pradu...
...a bogo ih, vjerojatno uz hamper kokica, gleda, kao cjelovečernji filmić za razbribrigu...
Duhom nadahnuti
Objavljeno: 5.10.2007. 13:37:00Često se bavimo postojanjem i ne postojanjem Nadnaravnog, što On kome znaci i zašto, koje su nam teorije prihvatljivije od drugih i tome sl....ali rijetko kad se osvrnemo na to kako cijeli taj koncept uistinu (ne)funkcionira u stvarnom životu...u praksi.
Pođemo li od pretpostavke, čak činjenice da su ljudi grešnici...i da obično traže oprost i utjehu u nadnaravnom...pritom se služeći - "posrednicima", "svetim ljudima", "ljudima od vjere", "ljudima koji imaju Znanje", ljudima koji su morali dobro razmisliti u kojem smjeru će voditi svoj život…(najvjerojatnije jedini), "ljudima sa snažno osviještenim moralnim vrijednostima", "onima koji su Dobili Poziv od Boga", "ljudi kojima je Bog Dao onoliko koliko mogu nositi", "oni koje i Šalje sama Božja Providnost", kako se onda sve to sruši u sve češćim slučajevima koji tek izlaze na vidjelo?
I ima li još neko opravdanje osim - čudni su putovi Gospodnji...i nitko nije savršen, a da uz sve nabrojeno zadovoljava vaše misaone sposobnosti?
Danas su crkve prepune „nitkonijesavršenaca“ i „ samosmoljudina“…a gdje nestade Božja providnost?
– "velečasni" Damir Kovačić iz Pribislavaca sa oltara (!!!) naziva 14-godišnjakinju prostitutkom zbog uloge u predstavi lokalnog KUD-a. Govor mržnje i poziv na linč utuživ po obiteljskom i kaznenom zakonu... A gdje je pedagogija i psihologija kod čovjeka koji djeci smije predavati vjeronauk?
– "velečasni" Alojzije Asić iz Gradišta odbija ukopati pokojnicu dok se ne podmiri njen dug župi od prije 20 godina.
– "velečasni" Matija Vonić iz Pitomače odbija pričestiti dijete dok mu roditelji ne vrate dug od 350 kuna.
– "velečasni" Joso Kokić iz sv. Filipa i Jakova uskratio je pričest zaostalom dječaku.
– "velečasni" Tomislav Puljić iz Ražina potjerao je s pričesti 9-godišnju djevojčicu samo zato jer nije krštena u njegovoj župi.
– "velečasni" Mijo Pavlaković iz Zagreba grubo je izbacio iz crkve slijepca jer je ušao u crkvu sa psom vodičem.
– "velečasni" Josip Boko iz šibenske Mandaline pretukao je 7-godišnjeg dječaka
– "velečasni" fra. Ante Šilović iz Bistvice nazvao je sumještanina i ženu mu četnikom i kurvom i na njih potegao pištolj.
– "velečasni" Ljubo Šimunović iz Runovića potrošio je 150 000 kuna tuđe love za sexy telefon.
– "velečasni" Lazar Čibarić iz Tisnog na Murteru redovito krši zakon protiv javnog reda i mira sumanutom zvonjavom u 6 ujutro kako bi potjerao golišave strane turiste.
– "velečasni" Ivan Čuček iz Šestina zbog zlostavljanja djevojčica osuđen je tek na uvjetnu kaznu i slobodan šeta i župnikuje kao da se ništa nije desilo.
– "velečasni" Josip Radić, župnik iz Kalija, traži da se uklone kipovi jer se radi o "poganskim božanstvima obnažena tijela, suprotnim svim katoličkim načelima" sa čime se HBK službeno slaže. Pljuvanje na sve ostale koji nisu katolici i koji štuju ne samo poganska božanstva već i umjetnost... Isključivost i netrpeljivost koje bi se i farizeji postidili, a nekmoli Krist... Govor mržnje.... Nepoštovanje ustava RH...
- "velečasni" Tonči Trstenjak otpustio prevoditeljicu jer je razvedena, dobio suspenziju
- vjeroučitelj “slučajno” učenicima podijelio CD-e s pornićima, sankcije nepoznate
– "velečasni" Damir Kovačić iz Pribislavaca sa oltara (!!!) naziva 14-godišnjakinju prostitutkom zbog uloge u predstavi lokalnog KUD-a. Govor mržnje i poziv na linč utuživ po obiteljskom i kaznenom zakonu... A gdje je pedagogija i psihologija kod čovjeka koji djeci smije predavati vjeronauk?
– "velečasni" Alojzije Asić iz Gradišta odbija ukopati pokojnicu dok se ne podmiri njen dug župi od prije 20 godina.
– "velečasni" Matija Vonić iz Pitomače odbija pričestiti dijete dok mu roditelji ne vrate dug od 350 kuna.
– "velečasni" Joso Kokić iz sv. Filipa i Jakova uskratio je pričest zaostalom dječaku.
– "velečasni" Tomislav Puljić iz Ražina potjerao je s pričesti 9-godišnju djevojčicu samo zato jer nije krštena u njegovoj župi.
– "velečasni" Mijo Pavlaković iz Zagreba grubo je izbacio iz crkve slijepca jer je ušao u crkvu sa psom vodičem.
– "velečasni" Josip Boko iz šibenske Mandaline pretukao je 7-godišnjeg dječaka
– "velečasni" fra. Ante Šilović iz Bistvice nazvao je sumještanina i ženu mu četnikom i kurvom i na njih potegao pištolj.
– "velečasni" Ljubo Šimunović iz Runovića potrošio je 150 000 kuna tuđe love za sexy telefon.
– "velečasni" Lazar Čibarić iz Tisnog na Murteru redovito krši zakon protiv javnog reda i mira sumanutom zvonjavom u 6 ujutro kako bi potjerao golišave strane turiste.
– "velečasni" Ivan Čuček iz Šestina zbog zlostavljanja djevojčica osuđen je tek na uvjetnu kaznu i slobodan šeta i župnikuje kao da se ništa nije desilo.
– "velečasni" Josip Radić, župnik iz Kalija, traži da se uklone kipovi jer se radi o "poganskim božanstvima obnažena tijela, suprotnim svim katoličkim načelima" sa čime se HBK službeno slaže. Pljuvanje na sve ostale koji nisu katolici i koji štuju ne samo poganska božanstva već i umjetnost... Isključivost i netrpeljivost koje bi se i farizeji postidili, a nekmoli Krist... Govor mržnje.... Nepoštovanje ustava RH...
- "velečasni" Tonči Trstenjak otpustio prevoditeljicu jer je razvedena, dobio suspenziju
- vjeroučitelj “slučajno” učenicima podijelio CD-e s pornićima, sankcije nepoznate
- Don Miljenko Babajić iz Župe dubrovačke sa svojim “ministrantima” prekinuo je javnu tribinu Udruge antifaštista Dubrovnika u petak navečer u hotelu Lero. „Ministranti“ napali prisutne i pozdravljali sa „za dom spremni“.
- Koprivnički svećenik štedio je svaki mjesec, punih pedeset godina. Oko sto tisuća eura, stan i auto ostavio je ženi koja ga je njegovala. Ona se boji da joj Crkva ne ospori nasljedstvo.
- „Kako to da se još ne može, barem na načelnoj, ako ne i na konkretnoj razini, čuti jasna osuda svega što vapi zbog gaženja božanskih i ljudskih prava, a učinjeno je protiv hrvatskog naroda“ – pita Boznanić, glede Bleiburga, zaboravljajući na stoljetne zloćine crkve za koje se bilo dovoljno – ispričati...
- 'Kakav je to Bog koji se razljutio na ono što je stvorio pa da se smiri traži krv vlastita sina? Kako je oprostio nama kažnjavajući njega? To s raspećem je nelogično i besmisleno.' Kaže svećenik Jeffrey John, pastor iz Saint-Ablansa.
- "Benedikt XVI priznaje da su mnogi od Indijanaca u procesu pokrštavanja bili ubijeni i porobljeni, ali da su sve vrijeme "tiho žudili" za tome da budu pokršteni."
- Župnik Franjo Jurčević je na web-stranicama kastavske župe Branka Mizdraka prozvao četnikom. Branko se vratio s kemoterapije i to saznao. U depresiji, dvaput se pokušao ubiti.
- Katolička crkva izdala je priručnik za katolike u politici koji bi mogao presudno utjecati na rezultate sljedećih parlamentarnih izbora
- Poznata katolička teologinja i jedna od najžešćih kritičarki Katoličke crkve u Hrvatskoj, Anna Maria Grünfelder, nakon, kako sama kaže, stahovitih pritisaka iz Crkve koji su joj ugrozili egzistenciju i normalan život, povlači se iz javnosti i neće više davati izjave za medije.
- Biskup msgr. Ratko Perić, objavio je u svojoj knjizi i svojevrsni bonton za vjernike, u kojem se može pročitati i ovo: ovo sada vrijedi za sve žene: “Kao u svim Crkvama svetih, žene na Sastancima neka šute (1 Kor 14,33).
I da – „tajnu dobro čuva samo - pokojna!”.
- Božidar Balenović: Znam puno svećenika koji imaju djecu i žene ‘sa strane’. Znaju to biskupi, zna i kardinal Bozanić, ali o tome se ne priča. Kad biskup sazna za svećenika koji ima djevojku i dijete, pozove ga i ponudi mu odlazak u drugu župu ili inozemstvo, uz obećanje kako će se Crkva brinuti za njegovo potomstvo preko raznih fondova. Tako se dogodilo i sa mnom...
- Katolička škola u Melbourneu odbila je upisati dječaka koji se preziva Hell (Pakao).
Trenuti popis završavam duhom nadahnutom porukom, duhom nadahnutih katolika:
Lista već dugo nije bila updejtana, a u međuvremenu je bilo x3 više slučajeva(samo javno obznanjenih).
Slobodno nastavite...
Slobodno nastavite...
Pedofiliju nisam ni spomenula…
Zavlače se u sve pore svjetovnog života i još vjeruju kako se to baš svima mora sviđati.Imaju normative...što to čovjeka čini dobrim i tko god se ne uklapa u te male pobožne kalupe...osuđuju...bez obzira što im je i glavni rekao da to ne rade.
Od samih temelja (Biblije) kroz povijest (Inkvizicija, pokrštavanje...) do danas (sve navedeno i sve što se nikada neće ni saznati) samo potvrđuje da ako nešto smrdi i od glave i od repa, ne može se reći da ustvari - miriši.
Mnogi bi danas rado čačkali po onome što kršćanstvo jest...kao cigo po popišanim šljivama...
ova je popišana...ova nije...dok ih nije sve pojeo.
Ali...sve je to - kršćanstvo...i zato je to tako gadno, u kakve god celofane pakirali.
Nema komentara:
Objavi komentar