Na znanje ministrici obrazovanja
Objavljeno: 25.10.2017. 12:40:00
Upravo sam pročitala vaš intervju za Index iz kojeg proizlazi da oni koji su na poziciji sa koje mogu i moraju nešto mijenjati - to ne mogu. Čemu onda te pozicije služe?
Čini se da još veći problem predstavlja neznanje o tome kako vjeronauk izgleda u praksi. Kada bi Znali da je to Samo Vjerovanje u potpunoj suprotnosti sa gotovo svim nastavnim sadržajima, a uz to omalovažava neistomišljenike, morali bi naći trun intelektualnog poštenja i reći - vjeronauku nije mjesto u državnim školama.
Čini se da do sada niste bili upoznati sa problemom vjeronauka u državnim školama, pa ću Vas upoznati u par kratkih crta.
Djecu u državnim školama, na satu vjeronauka uče da se bez Boga ne odgaja plemenite ljude, već one koji stvaraju Aušvic (bez obzira što su Aušvic stvarali ljudi odgajani sa idejom da Boga ima), potpuno neprihvatljivi, bezumnici, koje treba, nametanjem „civilizacije ljubavi“ – suzbiti.
Vjeronauk je našao „konačno rješenje“ kako suzbiti ateiste, homoseksualce je već proglasio neprirodnima, čak usporedio sa pedofilijom, bez obzira što je zapravo celibat taj koji ne postoji u prirodi. To silovanje ljudske prirode dio je katoličkog učenja i ne smatra se protuprirodnim, a Katolička crkva je jedina institucija koja je imala dokument o tajnosti svih podataka u slučajevima kada se svećenike optuži za seksualne zločine nad ženama, muškarcima, djeci i životinjama (Crimen Sollicitationis).
Čini se da do sada niste bili upoznati sa problemom vjeronauka u državnim školama, pa ću Vas upoznati u par kratkih crta.
Djecu u državnim školama, na satu vjeronauka uče da se bez Boga ne odgaja plemenite ljude, već one koji stvaraju Aušvic (bez obzira što su Aušvic stvarali ljudi odgajani sa idejom da Boga ima), potpuno neprihvatljivi, bezumnici, koje treba, nametanjem „civilizacije ljubavi“ – suzbiti.
Vjeronauk je našao „konačno rješenje“ kako suzbiti ateiste, homoseksualce je već proglasio neprirodnima, čak usporedio sa pedofilijom, bez obzira što je zapravo celibat taj koji ne postoji u prirodi. To silovanje ljudske prirode dio je katoličkog učenja i ne smatra se protuprirodnim, a Katolička crkva je jedina institucija koja je imala dokument o tajnosti svih podataka u slučajevima kada se svećenike optuži za seksualne zločine nad ženama, muškarcima, djeci i životinjama (Crimen Sollicitationis).
Na stranu osobna Samo Vjerovanja, ali Crkva je institucija koja je nastala i opstala zahvaljujući lažima, krivotvorinama, cenzurama, progonima, mučenjima, ubijanjima, pokrštavanjima i nema kredibilitet koji joj se pripisuje.
Pored toga djeca (njih 86%) u školi uče potpuno oprečne stvari.
Često i u jednom danu.
Vjeronauk će biti prihvatljiv predmet u svjetovnoj školi, onda kada će svako dijete moći bez problema na satu biologije odgovoriti da i duhovi mogu raditi djecu, na satu fizike se mora moći suprotstaviti učitelju i objasniti da Gospa može prkositi zakonima gravitacije i lebdjeti na oblačku, na satu kemije smije tražiti nastavnika da objasni transupstancijaciju, a na matematici da 1+1+1 nisu baš uvijek nužno 3.
Na potrese, poplave i vulkane možemo djelovati ako molimo Boga da bude volja Njegova – koliko god to besmisleno bilo.
Na satu geografije, odgovor da je sve nastalo u sedam dana, mora se smatrati prihvatljivim.
Nakon hajke o „seksualizaciji djece u školama“ zbog građanskog ili spolnog odgoja (djeci u višim razredima kažu da je potrebno zaštiti se od spolno prenosivih bolesti i trudnoće), nitko ne trzne obrvom što prvašići moraju znati što je to djevica, a u trećem razredu što je to preljub i blud.
Prijetnje paklom ognjenim bi se u 21. stoljeću trebale smatrati zlostavljanjem djece, a ne biti dio školskog programa.
Često i u jednom danu.
Vjeronauk će biti prihvatljiv predmet u svjetovnoj školi, onda kada će svako dijete moći bez problema na satu biologije odgovoriti da i duhovi mogu raditi djecu, na satu fizike se mora moći suprotstaviti učitelju i objasniti da Gospa može prkositi zakonima gravitacije i lebdjeti na oblačku, na satu kemije smije tražiti nastavnika da objasni transupstancijaciju, a na matematici da 1+1+1 nisu baš uvijek nužno 3.
Na potrese, poplave i vulkane možemo djelovati ako molimo Boga da bude volja Njegova – koliko god to besmisleno bilo.
Na satu geografije, odgovor da je sve nastalo u sedam dana, mora se smatrati prihvatljivim.
Nakon hajke o „seksualizaciji djece u školama“ zbog građanskog ili spolnog odgoja (djeci u višim razredima kažu da je potrebno zaštiti se od spolno prenosivih bolesti i trudnoće), nitko ne trzne obrvom što prvašići moraju znati što je to djevica, a u trećem razredu što je to preljub i blud.
Prijetnje paklom ognjenim bi se u 21. stoljeću trebale smatrati zlostavljanjem djece, a ne biti dio školskog programa.
Ovo je dakako samo dio, nakon kojeg čak problem ne zbrinutosti djece koja ne pohađaju vjeronauk izgleda minorno.
Nakon ovoga ja ću smatrati da ste dobili barem dio uvida u stvarno stanje u praksi, a za svaku tvrdnju mogu predočiti dokaz. Nadam se da ćete ipak pronaći načina barem ublažiti ove goruće probleme sa kojima se predugo nitko ne želi baviti.
Hvala i lijepi pozdrav.
proba
OdgovoriIzbriši