Mole protiv abortusa. Koga?

Mole protiv abortusa. Koga?

Objavljeno: 9.3.2014. 17:12:00
Već nekoliko dana traje okupljanje vjernika ispred Vinogradske bolnice, kako bi provodili bdjenje i molitve protiv abortusa.
             
Nije baš bilo jasno koga to oni mole? Doktore? Žene? Boga? I zašto? Nigdje nije rečeno da je obaveza svake katolkinje otići na abortus.
Ali nakon što se moglo vidjeti da se teatralno okupljaju i mole -  "budi volja tvoja" jasno je da mole Boga. Da bude volja njegova. I to je to?
Mole ga da učini po svom? Opet i stalno? 
Lik na kojeg troše vrijeme i koljena, plod za kojeg se zalažu, uopće ne smatra živim. Dapače, dao je i recepte kako činiti utrobe jalovima (Potrebni sastojci:1 svećenik, desetina efe ječmenog brašna, posvećena voda, zemljana posuda, kletva, i jedna žlica prašine sa poda. Vrijeme pripreme cca 15 min, postupak u nastavku).
Kroz cijelo "sveto pismo" spominju se rasporene trudnice, one koje bi bilo bolje da su bačene u oganj, kletve o jalovim utrobama i dojkama usahlim, čak je i Isus govorio - "Jao trudnicama i dojiljama u one dane!" 
I dok vjernici mole za nerođene...ovako bi se mogao ilustrirati događaj kojeg spominje knjiga iz koje čitaju ispred bolnice:
                                      
Bog šalje dva medvjeda da zakolju 42 djece jer su rekli ćelavome da je ćelav.
Nakon što je podavio sve svoje kreacije, pobio sve prvorođene u Egiptu, svom vlastitom sinu napravio ovo:
       
ili samom sebi, ovisno kako  volite gledati na to - oni se baš njemu mole za tuđe zigote, morule, blastocite, embrije.
Kompilaciju biblijskih citata koje sasvim sigurno ne čitaju vjernici ispred bolnica u kojima remete javi red i mir (pa je čak morala  intervenirati i policija) , kopiram u nastavku, sa nove adrese sajta - Znanost i biblija (ovaj put u obliku bloga, a ispod svake cjeline možete ostaviti i svoj komentar). 

ABORTUS

Hošea 9, 11-16
Hošea moli Boga za pomoć u kletvi:
"Efrajim je k'o da gledam Tir na njivi posađen, al' će Efrajim djecu svoju voditi na klanje.
Daj im, o Jahve! A što da im dadeš? Daj im krilo jalovo, dojke usahle.
Ako im se i rodi djece, ubit ću im mili plod utrobe."

2Kr. 15, 16
"Tada je Menahem razorio Tifnah i sve što je u njem bilo i njegovo područje od Tirse jer mu nisu otvorili vrata. Razorio ga je i rasporio sve trudnice u njemu."
Post. 38, 24
"Tvoja nevjesta Tamara odala se bludništvu; čak je u bludničenju i začela." "Izvedite je", naredi Juda, "pa neka se spali!"
Izaija 13, 18
"Svi će mladići biti pokošeni, sve djevojke zatrte. Na plod utrobe neće se smilovati, nad djecom im se oko neće sažaliti."
Izl. 21, 22
"Ako se ljudi pobiju i udare trudnu ženu te ona pobaci, ali druge štete ne bude, onda onaj koji ju je udario neka plati odštetu koju zatraži njezin muž." On neka plati kako suci odrede. Bude li drugog zla, neka je kazna: život za život, oko za oko, zub za zub, ruka za ruku, noga za nogu, opeklina za opeklinu, rana za ranu, modrica za modricu.
     
Primjetite da bog ne smatra plod živim.

Drugim riječima, Jahve je kao kaznu za inducirani pobačaj odredio samo odštetu - i to ženinom mužu. U slijedećem retku je pak eksplicitno određena kazna za ubojstvo, "život za život" iz čega je očito da inducirani pobačaj Jahve ne smatra ubojstvom, jer bi inače također odredio smrtnu kaznu počinitelju, a ne odštetu ženinom mužu. Biblija dakle tvrdi da nerođeno dijete nije još potpuni čovjek.
Liječnici koji obavljaju pobačaje mogu se obraniti na osnovu kršćanske teologije i reći ovako: "Neka od nerođene djece su mogla završiti u vječnom Paklu, tako da sam ih spasio i završila su u Raju."
Matej 26, 24
"...ali jao čovjeku onomu koji predaje Sina Čovječjega. Tomu bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije."

Brojevi 12, 12
"Ne daj da ona ostane kao mrtvo dijete kojemu je već na izlasku iz majčine utrobe meso napol uništeno!"

Brojevi 5, 11-21
Opis odvratnog rituala kojem je cilj pobačaj djeteta sumnjiva podrijetla.
(Vidi pod: Ljubomora)
U presvetoj enciklici Veritatis Splendor (1993.) Papa Ivan Pavao II je naglasio da je abortus zlo samo po sebi i da NEMA NIKAKVIH IZNIMAKA koje bi to dozvolile. (npr. incest; silovane djevojčice koje zatrudne; tj. ako postoji opasnost da oboje umru, i majka i fetus ili embrio, ako se bilo fetus ili embrio ne abortira itd.).
Brojevi 5, 11-21
Opis bizarnog, brutalnog i nasilnog rituala koji se obavlja na ženi za koju ljubomorni muž SUMNJA da je učinila preljub. Cilj je abortus djeteta sumnjiva podrijetla:

Jahve reče Mojsiju: "Govori Izraelcima i reci im: Ako nekome žena pođe stranputicom te mu se iznevjeri i netko s njom legne, ali to ostane sakriveno očima njezina muža i žena ostane neotkrivena iako se oskvrnula te protiv nje ne bude svjedoka budući da u činu nije bila uhvaćena - i sad muža obuzme duh ljubomore i on postane ljubomoran na svoju ženu koja se oskvrnula; ili ako ga spopadne duh ljubomore te postane ljubomoran na svoju ženu a da se ona nije oskvrnula - neka taj muž dovede svoju ženu svećeniku.
Neka za nju donese prinos: desetinu efe ječmenog brašna. Neka po njemu ne polijeva ulja niti na nj stavlja tamjana, jer to je prinosnica za ljubomoru, spomen-prinosnica da podsjeti na grijeh. Neka svećenik povede tu ženu i postavi je pred Jahvu. Sad neka svećenik uzme posvećene vode u kakvu zemljanu posudu i, uzevši prašine što je na podu Prebivališta, neka je svećenik ubaci u vodu. Pošto je svećenik postavio ženu pred Jahvu, neka joj otkrije glavu a na njezine ruke stavi spomen-prinosnicu, to jest žitnu prinosnicu za ljubomoru, s svećenik neka drži u ruci vodu gorčine i prokletstva. Zatim neka svećenik ženu zakune.
Neka joj reče: 'Ako nikad čovjek s tobom nije ležao te ako nisi išla stranputicom i oskvrnula se dok si bila pod vlašću svoga muža, budi pošteđena od ove vode gorčine i prokletstva! Ali ako si išla stranputicom dok si bila pod vlašću svoga muža te se oskvrnula; ako je koji čovjek osim tvoga muža legao s tobom ...' Ovdje neka svećenik zakune ženu ovom kletvom: neka joj rekne:
Jahve te postavio za prokletstvo i kletvu među tvojim narodom, učinio da ti uvene rodnica i da ti se utroba nadme! Neka ova voda prokletstva zađe u tvoju utrobu! Trbuh ti se od nje naduo, a rodnica uvenula! - A žena neka poprati: Amen! Amen! Potom neka ta prokletstva svećenik napiše na list pa ih ispere u vodu gorčine. Onda neka ženu napoji vodom gorčine i prokletstva, da bi se voda gorčine po njoj razišla i napunila je gorkošću. Neka svećenik onda uzme iz ženine ruke prinosnicu za ljubomoru, prinese je pred Jahvom kao žrtvu prikaznicu te je donese na žrtvenik. Zagrabivši od prinosnice punu pregršt kao spomen-žrtvu, neka to sažeže u kad na žrtveniku. Napokon, neka ženu napoji vodom. Pošto je napoji vodom, bude li oskvrnuta iznevjerivši se svome mužu, voda prokletstva ući će u nju i napunit će je gorčinom; njezina će se utroba naduti a rodnica uvenuti - ta će žena postati prokletstvom u svome narodu. A ako žena ne bude oskvrnuta nego nevina, neće joj biti ništa i imat će djece. To je obred u slučaju ljubomore, ...

Takvom bogu oni Samo Vjeruju, takvom bogu se klanjaju i takvog boga mole da nekako utječe na svoje kreacije ne bi li....izvršili njegovu volju?!
Na dan kada su započeli sa svojim  ritualima, moja susjeda je doživjela spontani pobačaj.   "Čudesni putovi gospodnji" su odlučili da se njezin fetus ne mora razviti i roditi. Odlučio je da taj život ne treba spasiti. Njegova je volja bila da žena završi na stolu na kojem su joj ostrugali maternicu i bacili plod utrobe njene u otpad. Strašno? Daj se odlučite.
Ako je onaj tko iz bilo kojeg razloga odabere prekinuti trudnoću - ubojica, onda se najvećem ubojici svih vremena vi molite.

Nema komentara:

Objavi komentar